Programa activitati

afterschool gradinita bucuresti

Domeniul “Limba si comunicare”

Obiective cadru:

  • Dezvoltarea capacitatii de exprimare orala, de intelegere si utilizare corecta a semnificatiilor structurilor verbale orale;
  • Educarea unei exprimari verbale corecte din punct de vedere fonetic, lexical, sintactic;
  • Dezvoltarea creativitatii si expresivitatii limbajului oral;
  • Dezvoltarea capacitatii de a intelege si transmite intentii, ganduri, semnificatii mijlocite de limbajul scris.

Domeniul “Stiinte”

Obiective cadru:

  • Dezvoltarea operatiilor intelectuale prematematice;
  • Dezvoltarea capacitatii de a intelege si utiliza numere, cifre, unitati de masura, intrebuintand un vocabular adecvat;
  • Dezvoltarea capacitatii de recunoastere, denumire, construire si utilizare a formelor geometrice;
  • Stimularea curiozitatii privind explicarea si intelegerea lumii inconjuratoare;
  • Dezvoltarea capacitatii de rezolvare de situatii problematice, prin achizitia de strategii adecvate;
  • Dezvoltarea capacitatii de cunoastere si intelegere a mediului inconjurator, precum si stimularea curiozitatii pentru investigarea acestuia;
  • Dezvoltarea capacitatii de observare si stabilire de relatii cauzale, spatiale, temporale;
  • Utilizarea unui limbaj adecvat in prezentarea unor fenomene din natura si din mediul inconjurator;
  • Formarea si exersarea unor deprinderi de ingrijire si ocrotire a mediului inconjurator, in vederea educarii unei atitudini pozitive fata de acesta.

Domeniul “Om si Societate”

Obiective cadru:

  • Cunoasterea si respectarea normelor de comportare in societate; educarea abilitatii de a intra in relatie cu ceilalti;
  • Educarea trasaturilor pozitive de vointa si caracter si formarea unei atitudini pozitive fata de sine si fata de ceilalti;
  • Dezvoltarea comportamentelor de cooperare, prosociale, proactive (initiativa);
  • Dezvoltarea abilitatii de recunoastere, acceptare si respect al diversitatii;
  • Cunoasterea unor elemente de istorie, geografie, religie care definesc portretul spiritual al poporului roman;
  • Formarea si consolidarea unor abilitati practice specifice nivelului de dezvoltare motrica;
  • Imbogatirea cunostintelor despre materiale si caracteristicile lor, precum si despre tehnici de lucru necesare prelucrarii acestora in scopul realizarii unor produse simple;
  • Formarea deprinderilor practic-gospodaresti si utilizarea vocabularului specific.

Domeniul “Estetic si Creativ”

Obiective cadru:

  • Formarea unor deprinderi de lucru pentru realizarea unor desene, picturi, modelaje;
  • Realizarea unor corespondente intre diferitele elemente de limbaj plastic si forme, obiecte din mediul inconjurator (natura, arta si viata sociala);
  • Stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura, modelaj;
  • Formarea capacitatii de receptare a lumii sonore si a muzicii;
  • Formarea capacitatilor de exprimare prin muzica;

Domeniul “Psihomotric”

Obiective cadru:

  • Formarea si dezvoltarea deprinderilor motrice de baza si utilitar-aplicative;
  • Stimularea calitatilor intelectuale, de vointa si afective in vederea aplicarii independente a deprinderilor insusite;
  • Cunoasterea deprinderilor igienico-sanitare pentru mentinerea starii de sanatate.
  • Realizarea unor corespondente intre diferitele elemente de limbaj plastic si forme, obiecte din mediul inconjurator (natura, arta si viata sociala);
  • Stimularea expresivitatii si a creativitatii prin desen, pictura, modelaj;
  • Formarea capacitatii de receptare a lumii sonore si a muzicii;
  • Formarea capacitatilor de exprimare prin muzica;

 after school petreceri copii